Bra eller dåligt?

Fortfarande inte hört något från jobbet. Är detta bra eller dåligt, vill bara gömma mig under en sten eller något. Tycker inte om å vänta på svar, min mage mår inte bra av sådant. Jag kan inte tänka på något annat och mitt huvud är överallt. Den senaste halvtimmen har jag roat mig med att lägga ihop en lista av de skor jag skulle vilja köpa från Brandos, slutade med summan 15 000 :P Nä jag är inte alls skotokig ;)
Igår var en kväll full av tv, det var arga snickarn, greys anatomi och true blood. För min kära sambo var det Batman och Stålmannen mot världen..eller något liknande. Pga denna önskan att se tecknat som Andreas har så satt jag och kolla på tv i sovrummet. Å då vår trådlösa koppling för att få internet har medfört att varje gång jag vill byta kanal måste jag gå in i vardagsrummet så läste jag en bok i reklampauserna. Håller på å lär mig mer om hästars beteende. Även fast jag skulle vilja tilläga lite här å var så är den riktigt bra. Det jobbiga blir när andreas ska sova och jag tittar på tv i sovrummet så blir det ett jäkla tändande och släckande då han gett mig alternativet tidigare att antingen ha tvn på eller lampan :P Fast han får för sig å ändra sig ibland :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0