Dagens upp och ner

Okey dagen började inte bra. Fick ett mail med nej tack. Inte kul alls, dock innan jag såg det hade jag ett underbart samtal med söta Therese Ericsson :D Vem kan inte vara glad när man pratar med henne, ska försöka ta mig förbi hennes och Heléns bassäng när jag kommer upp till sthlm.
Så med lite tårar pratade jag med Andreas som gav mig den underbara nyheten att jag fick beställa biljetter till handbolls sm :D

Underbara älskade handboll!

Sedan är det ridning idag, ridningen älskar jag och får mig alltid att må bra. Hoppas jag får rida Polly idag med. Känns så otroligt bra med henne!!!  Nä nu ska jag kolla på filmen som jag spelat in sedan vet jag inte riktigt vad som händer :P
Andreas slutar tidigt idag vilket känns underbart :D Så man får umgås lite med honom innan han somnar ;) Men jag har en känsla för att vi båda kommer somna tidigt idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0