Den 22 smäller det :D

Då ska lilla jag upp till sthlm. Åker upp på fredagen så kommer väl missa ridningen den veckan. Men på lördagen då jäklar blir det utgång!!! Jag och Mikaela och kanske några fler ska göra stan osäker :D Haha som gamla goda tider. Å det blir till å dricka iaf för mig :D Eftersom man inte dricker så ofta nu så borde det ju vara lugnt. Sen kommer vi inte åka hem förns på Måndagen så man hinner bli nykter :D Jag längar verkligen dit! Har förberett klädsel å allt :D Ska nog ta bilder i morgon å visa hur fin jag ska vara. Dessutom ska jag gå å sola i morgon :D Party party. Å Mikaela om du läser detta, denna gång ska du nog inte ge bort nycklarna ;) Funderar på å köra års fyllan :P hahaha

En goding från förr :D MIN LÅÅÅT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0