Morgon scones någon?

Ja om du bor i Malmö så finns det en scones kvar för någon lycklig ;)
När vi bodde i Tyresö så började jag göra scones på helgerna. Då man gick upp vid typ 6 på vardagarna så kunde man ju inte sova så länge på helgen så jag brukade kila upp och göra scones så de var klara när älsklingen vaknade till. Det är något underbart å se hans lyckliga min när han ser att han får scones till frukost. Å det är faktiskt riktigt enkelt att göra så innan vi flyttade blev det endel sconeshelger. Men efter vi flyttade hit så har det inte blivit så många sådana. Mycket för att jag inte hittade min kokbok men även då jag inte riktigt kännt för det. Men idag så invigdes hemmet med scones. Efter önskemål så blev de inte så tjocka utan i stället utbredda så jag tog en stor och andreas tog två andra, alltså e det en kvar som ligger å väntar på bättre tider eller något.

Just nu sitter vi å tittar på Fantastic 4 för Andreas såg lite igår å blev sugen på å se. Vad jag själv ska göra vet jag inte riktigt, är inte jättesugen på filmen :P
Har kollat bloggar, kollat FB å gör nu inlägg. Men man kan nog hitta på något :) Fint väder är det iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0