Nope men idag så

Nä jag har inte bloggat på ett tag, haft lite tankar men inte orkat mig för att sätta mig ner och skriva dem. Dessutom har det varit lite nervigt de senaste dagarna och är det fortfarande. Men var tvungen å gå in och skriva då jag nyss märkte något fantastiskt.

Skulle klä på mig och tänkte jag skulle pröva ut det jag ska ha när jag kommer upp till sthlm nästan gång. Detta är då en topp från new yorker med smala band, ett par jeans och mina nya älskade leopardmönstrade klackskor :) Men om man ska ha en topp med smala band måste man ju ha en snygg behå till. Då en storbystad tjej som jag oftast har behåar med lite tjockare band för att bära upp allt så har jag bara några få med smala band. Men jag har en som jag fick för länge sen men inte kunnat ha på mig på ett tag. Detta då den inte riktigt nått runt, som att bröstkorgen var ivägen. Men tror ni inte, efter att jag äntligen kunnat använda snygga jeans som jag inte kunnat haft förut att jag äntligen kan ha denna behå igen :D lyckan är gjord :D Så nu är man ordentligt förberedd inför utgång :D Sen om det blir dricka eller ej får vi se, det beror mycket på när vi ska åka tillbaka och hur vi ska köra osv.

Nervositeten som jag skrev om tidigare i inlägget kommer från vissa saker. För det första gjorde jag provet till bronsskötare i förrgår och igår var jag på min andra intervju med mitt förhoppningsvis nya jobb.

1: Bronsskötarprovet är avklarat och klarat :D jag är nu bronsskötare på MRK

2: Intervjun kände jag att det gick bra på men jag kommer få beslut idag eller i morgon om hur det gick så just nu sitter jag på kanten av soffan och väntar på att det ska ringa. Jag har inte kunnat äta ännu idag men jag borde väl få i mig något.

Vad händer mer, jo jag försöker övertala Andreas att vi ska gå på Sm-slutspelet i handboll som spelas här i Malmö den 8 maj :D Vill VERKLIGEN gå!!! Sen har man fått ett nytt föl uppe på Hagård :D Sen så börjar Andreas födelsedag göra antog också. Vad sjutton ska man ge honom? Speciellt när man knappt har några pengar? Ja det blir något å tänka på :P

Nä jag ska väl äta något å invänta telefonsamtal :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0