Wipes i alla former

Min kära sambo brukar köpa alla möjliga konstiga wipes från biltema till bilarna för att man ska kunna hålla dem rena. Tror han tom vid ett tillfälle köpte wipes för att ta bort målarfärg. Här är en bild på en av de wipes från biltema som vi har:

Å för bilar har jag stor förståelse till att man har wipes, det kan behövas snabb rengöring och såna är lätta å slänga osv. Men jag blev väldigt förvånad när jag nyss var inne på Hedmans häst. Det finns nu även wipes för hästar. Vi kan ju säga så som att Andreas blev glad då jag tror det börjar sjunka in att vi kommer äga häst i framtiden :P

Kommentarer
Postat av: Julia - Ryttarliv

såna lädervårdsservetter har jag! jättebra är dom! :D

2010-05-04 @ 16:56:26
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0