en trött människa

Det är jag det efter en lång dag igår efter lite sömn. nu sitter jag å förströr mig genom en jane austin bok som endaast till hälften kan kallas detta då man efter kapitel 13 efter många år upptagit och slutfört hennes verk. Det verk jag talar om är självfallet Sanditon. Tyvärr märks det väl att de är av annan författare så jag försöker nöja mig. Nu försöker jag bara komma underfund med hur jag ska få fatt i Emma och stolthet och fördom. Min älskade karl förbarmade sig över min funna förälskelse  i det skrivna ordet genom att köpa mig en underbar bok idag som jag kommer förkovra mig över så snart jag läst mina drömmars stad om mitt älskade sthlm. Nej nu ska jag återgå till min bok å hälsa hjärtligt från de blåsiga Malmö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0