Jobb jadu..

Jag tror jag agerar fel när det gäller jobb. Alltid när jag avslutat en intervju eller ett samtal så tänker jag på hur saker kan ha uppfattats fel eller jag sagt fel saker. Jag är inte den bästa under intervjuprocessen men när jag väl börjat jobba så brukar jag vara väldigt uppskattad. Det är nästan som att man vill provjobba istället för gå på arbetsintervju :P
Sen har vi situationen runt det. När jag får gå på intervju eller får ett samtal så blir jag så otroligt lycklig! Så berättar jag för de runt mig..men det verkar inte bra. Det är nästan som att det går dåligt när jag berättar. Dum som jag varit har jag berättat om mitt senaste..men jag ska nog sluta med det. För jag får inte höra något mer, eller jag får ett negativt svar. Ska nog börja hålla tyst om de alternativ som finns, lite som man gör med uppkörning. Du ska aldrig berätta när man har uppkörning. Dock så gjorde jag det och jag klarade uppkörningen..så de har ju inte gett mig kalla fötter inför att berätta. Men detta gör det. Nu önska jag bara att telefonen kunde ringa så man visste. Har man inte ringt innan ett i morgon så ringer jag. Kanske förklarar det jag tror kunde missförstått samt säga hur mycket jag verkligen skulle vilja ha jobbet. Det skulle vara så perfekt!
Naj nu ska jag göra ett trevligt inlägg om gårdagskvällen i stället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0